• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter

אחד הפתרונות השיווקיים האופטימליים ביותר עבור עסקים וחברות אשר מעוניינים לשווק את שירותיהם אל קהל יעד הרבה יותר פוטנציאלי תוך קבלת חשיפה מרבית, הנו באמצעות בניית אתר אינטרנט מקצועי בהתאמה אישית על פי צורכי הלקוח ומטרותיו השיווקיות.

באמצעות פנייה לחברת בניית אתרים ניתן לקבל הצעת מחיר מלאה עבור תוך הסתמכות על המודולים השונים אותם הלקוח רוצה שיהיו באתר.

בניית אתרים מקצועיים בהתאמה אישית

בניית אתרים בהתאמה אישית הנה דרך מקצועית לספק עבור הלקוח את המוצר הנדרש עבורו תוך בניית עיצוב מותאם על פי מטרותיו ויעדיו של הלקוח למתן מראה ייחודי, מקצועי ואטרקטיבי.

כחלק מבניית אתר אינטרנט מקצועי עבור הלקוח, וכמו גם בניית אתר תדמית, יש צורך בהתאמת האתר לדפדפנים השונים, משמע עבודה עם הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר בתחום, עמידה בתקנים המובילים והסטנדרטים הגבוהים לבניית אתרים באינטרנט.

אלמנטים נוספים אשר יש לקחת בחשבון בעת הקמת אתר אינטרנט מקצועי בהתאמה אישית עבור הלקוח, הנם בין היתר;

– בסיס טוב ונכון לפי חוקי קידום אתרים

–  אתר אינטרנט רספונסיבי – אתר אשר מותאם לכלל הרזולוציות כולל גרסת המובייל, מתאים לבניית אתר תדמית.

–  Multy Language – אתר אינטרנט אשר מאפשר תמיכה במספר שפות, על כן יש צורך גם במערכת ניהול תוכן אשר מאפשרת עריכה בהתאם לכך.

–  שימוש בטכנולוגיות מתקדמות – בניית אתרים בטכנולוגיות מתקדמות לדוגמת CSS3 / HTML 5.

–  מערכת ניהול תוכן מתקדמת אשר תאפשר עבור הלקוח לערוך, להוסיף ולמחוק תכנים וקבצים על ידי ממשק משתמש נוח, ידידותי ופשוט לשימוש ללא צורך בידיעת הקוד.

–  התאמת האתר על פי מטרותיו – בין אם האתר מעוניין לשקף את שירותיו ברשת האינטרנט או לקיים יחסי מסחר על ידי בניית אתר מסחרי בעל חנות וירטואלית, באמצעות פיתוח מקצועי בהתאמה אישית ניתן להתאים את אתר האינטרנט למטרותיו הרבות של אתר האינטרנט.

חשיבות עיצוב אתר האינטרנט להצלחת העסק

אחת הדרכים העיקריות להצלחת אתר אינטרנט היא באמצעות עיצוב אתר מושקע, מקצועי, אטרקטיבי עד לרמת בניית טרנד ייחודי בפני עצמו על מנת והלקוח יבלוט ברשת בתחום העיסוק של אתר האינטרנט.

כמו כן, אתר אינטרנט אטרקטיבי מאפשר אחוז המרה גבוה יותר בין רכישת השירותים והמוצרים השונים על ידי הגולשים.